Ajajaj

Fy ja! Faan va ont jag har efter operationen,hade jag vetat att de skulle bli så smärtsamt både under o efter operationen så hade jag fan inte gjort den!! Ha typ inte sove nåt inatt,o nu är jag svullen i hela högra delen av ansiktet! O imorrn är de julfest på skolan oxå,kul om man är helt svullen o blålila då med,då tror väl folk att jag får stryk av Peter eller nåt inte fan tänker man väl att nån ha opererat bort en tand om man ser nån som är blålila i ansiktet?! Som tur är hjälper värktabletterna som jag fick mot smärtan men jag blir ju så däven o borta av dom. Idag tänker jag bara ta de lugnt,ska försöka orka dammsuga senare bara. O Peter måste väl givetvis till den där äckliga affärn för hans smarta pappa har väl bokat in en leverans idag fast han visste att Peter skulle vara ledig så då tänkte svärmor passa Amelia men jag har henne hellre hemma än nere på Elektrolux,det är inget ställe för ett barn,hoppas han kan skynda sig bara för jag har lite taskigt tålamod när jag har så jävla ont!!!  Ska passa på o vila en stund nu.....



Mina underbara änglar!! Mamma älskar er över allt annat!!!

Kommentarer
Postat av: madde

haha mm men han är så söt ;D

2008-12-10 @ 08:51:45
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Är det klänningen jag köpte? =)

2008-12-10 @ 10:06:54
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/
Postat av: therese

js de är den klänningen du köpte :)

2008-12-10 @ 10:40:29
Postat av: Jennifer

Va fin hon va i den=)

2008-12-10 @ 12:19:19
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0