Bara 6 dagar kvar tills tomten kommer

Ja de va vad Anton sa imorse...han talar bara om dessa julklappar! Han gick i sömnen igår kväll oxå,han kom ner till oss o mumla om att han hade tappat ut tuggummit men stoppat in det igen?! Jag bara-hade du tuggummi när du sov? Nä sa han o så var han helt tom i blicken-lilla Anton.
På julafton ska vi till min älskade mamma o äta :) Ska bli kul att fira julen där,med dom man älskar mest-min Peter-barnen-syskon-mamma o Johan.
Igår när jag gick till skolan för att hämta Anton var det typ 20 cm slushy o gå i med vagnen-o till råga på allt var jag tvungen att gå till konsum oxå,jag lovar vagnen måste ha vägt bortåt 100 kilo i slushyn!! Hoppas att det är bättre på vägen idag när jag ska gå. Senare idag måste jag städa igen o idag måste jag skura badrummet oxå sen hade jag väl tänkt mig att tvätta ett par maskiner oxå,vi får väl se vad Amelia tillåter mig att göra,hon har haft skitont i lilla magen för hon har varit förstoppad men jag tryckte i henne en hel burk katrinplommonpure´,så då blev det bajskalas må ni tro!! Sen somnade hon så gott så.



Jösses vad söt hon är min lilla Ängel!!



Anton julen 2004-herregud så underbar!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mmm... Inte fan vågar man chansa att Elias ska bli biten.. Den där jävla Maria som skriver till mej vet inte vad hon snackar om. Blir så jävla störd på folk som lägger sej i å inte vet ett skit. Hoppas ni mår bra :) kramkram

2008-12-18 @ 12:35:57
URL: http://nathalie1986.devote.se
Postat av: Jennifer

Haha, stackarsn lilla Anton där o gå i sömnen=) Skulle dö av skratt=)

2008-12-18 @ 15:48:37
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0