Dessa julklappar...

Fy för alla jävla julklappar som måste köpas,alla foton som ska fixas. Men till Anton har jag hittat en mobiltelefon o en DVD som jag ska köpa o till Amelia en giraff som man stoppar bollar i o som spelar o lyser,sen har jag redan köpt en spindel som tvinnar runt på ett papper o gör fina mönster-Krumelurkim heter den, till Anton o en stjärna som spelar o lyser till Amelia,ska väl bara köpa nåra små leksaker åt dom oxå sen får de vara bra. Peter o jag har kommit överens om att inte byta nåra julklappar eftersom vi har köpt huset men  nåt litet vill jag allt köpa till min älskling iallafall. Igår var vi uppe i forsnäs o hämtade det sista,Peter kom inte hem förens vid ett inatt o då sov vi alla redan här....han ska väl upp ikväll o ta ner utelampan o sen Antons snöleksaker oxå bara sen är vi av med det där rucklet för gott! Igår när vi åkte upp-tack föresten Elina som passade barnen åt mig!!! Jo när vi åkte upp så tyckte jag att jag såg Diesel....Peter får stanna o fråga dom som bor där om dom har sett honom,vill ju gärna ha tillbaka min älskade katt....mannen. Hoppas att de va han jag såg. Idag ska jag ut o övningsköra igen med Zacke,det gick ju ganska bra sist (lite svettig blev jag allt när hon var på fel sida vägen o körde men sen blev det bättre) Gittan passar barnen så länge,Peter jobbar ju till 18.00 minst så då är de ju mörkt o det där med helljus o sånt tar vi senare ;)



Sover gott i min famn-underbara Ängel!



Gott med cola,älskade unge!! Vad mamma älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0