En vecka kvar tills tomten kommer :)

Visst nu har Anton nedräkning må ni tro! Han verkar lite nipprig när han ser sina klappar. Han kommer ju på julaftonskväll hit med Jerry,för det här året ville Jerry ha honom under dagen. På dagen ska vi upp till mamma o äta o öppna julklappar,måste höra med lillasyster om han kan vara tomte åt Amelia skulle vara kul o se hennes min :)
Idag tror jag att jag ska ringa till Helene för vi är välkomna på fika,det är hon vi köpte huset av-vilken trevlig människa!
Måste gå till konsum oxå o köpa nån mat till idag,är helt tomt i frysen för till helgen kommer ju våran gris som Jerry o jag ska stycka,då lär vi ju ha mat ett bra tag! 32 kilo väger våran halva,o Carro ska ha den andra halvan. Så till helgen blir det jobba av här-det är inte bara o finstycka en gris,det var ju 8 år sen jag gjorde det! Men Jerry är ju med så det går nog bra :) Vi har ju gått styckmästarutbildningen båda två :)
Igår somnade inte min lilla dotter för ens vid halv 12,han hade så ont i sin lilla mage! Till slut somnade hon på mage i soffan,får ge henne mer katrinplommon idag så hon får fart på magen stackarn. O den sega förkylningen hänger i sig på både mig o Amelia,det är så synd när hon hostar så hon blir alldeles tårögd. Hoppas hon blir frisk snart min lilla Loppa :)



Anton steker köttbullar :) Han tröttnade ganska fort o klaga på att det var minsann varmt att stå vid spisen-min lilla mästerkock!



Hur söt får man bli?! Min lilla linslus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0