Feber

Ja visst jag o lilla snuttan har fått feber,har sovit som nötter båda två inatt. Idag jobbar Peter för annars går ju tydligen Electrolux i konkurs....man kan ju undra iaf! Om bara bror hans kunde få tummen ur o komma o jobba som han egentligen ska göra så vore det inte så mycket! Idag ska jag övningsköra med Zacke i halkan....undrar hur de ska gå...men jag överlever nog (får vi hoppas) men innan det ska hon komma hit o passa mina barn lite så jag kan duscha av mig all febersvett o sen städa lite.
För övrigt tänker jag mest på julen o alla julklappar,hoppas min far kan komma med julklapparna till barnen för han tänkte tydligen skicka dom med bror o då kan de kvitta tycker jag,för de viktigaste är ju inte att dom får nåt tycker jag utan det viktigaste är väl ändå o få ge paketen?! Men vi får väl se....
Lägger ut lite färska bilder.



Underbara mamma/mormor!! Ingen är så perfekt som hon!
(jag vet att du inte vill att jag ska lägga upp dig men du är så fin!)



Myser i pappas knä.



Lilla foten



Sötaste Anton! (titta på Amelia i bakgrunden,lilla akrobaten)



Feberblossig i lilla ansiktet



Frukostgröt med mango :) Inte så himla gott!






Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Vad roligt att du följt med :=) Jo, barnmorskan sa det till mig, att så fort bröstvårtorna har läkt så skulle jag ta bort nappen, men använda den igen om såren kommer tillbaka. Tackar för tipset!! Man vill ju inte ha en massa trassel, det räcker med allt annat som är runt omkring. Trevlig blogg!!

Ha det så bra!

2008-12-13 @ 14:40:11
URL: http://storken2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0