Hemska dag

Jaa mitt livs värsta dag är här-jag ska operera bort en visdomstand idag! Ha knappt kunnat sova inatt,Amelia ville äta när jag gick o la mig o sen somnade jag inte förens vid halv 3 eller nåt,men Peter sov som en stock,sen vakna min lilla Loppa vid 5 o ville ha mer mat sen somna hon om igen sen var det morron tyckte hon vid halv 8,men Peter-ja han sov som en stock då med,undrar om det finns en oskriven lag att om barnen inte vill sova så får mamman va vaken,o om dom tycker det är dags att gå upp-då får mamman göra det.....tror de finns en sån lag för han sover än o Amelia har hunnit ätit o tittat på TV o lekt en stund o nu sover hon förmiddag. Men nu ska han ju va pappaledig för att jag ska operera mig så då ska han verkligen få smaka på hur det är att ha 24-timmars skift. Jag tänker bara amma när Amelia vill sen är resten hans jobb,ska bli skönt med lite semester. Vi har börjat ge Amelia smakportioner hon är ju 4 månader imorrn,jösses vad fort tiden har gått!! Hon gillade morot o potatis men inte mango,hon grinade upp sig som bara den när hon fick de i munnen,hon får bara en tesked av varje om dagen oså lite äppeljuice oxå såklart,nåra droppar bara. Va kul de är när man får börja ge dom mat:) Tycker så synd om henne när vi äter för hon tittar så intresserat på oss när vi stoppar in maten i munnen.



Se så liten hon är i en matstol!! Här äter vi pizza på Hjulet o hon tittar så....kraken...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0