Julafton

Vi hade en riktigt trevlig julafton igår! Vi var hos mamma o Johan o Jim-Jennifer-Camilla-Fradrik oså jag Amelia o Peter oxå såklart var där. Vi åt god mat o öppnade en massa paket,Amelia åt nästan upp paketet med katten jansson i !! Amelia fick-en klänning av Camilla o Fredrik,en tavla av Jennifer,en hund som spelar av Jim o Zacke,en hoppgunga av mamma o Jo´,en stapelfigur som lyser o spelar,en stjärna som lyser o spelar,katten jansson,lilleskutt,lilleskutt bitring,lille skutt snutte,ett lejon från WWF av oss :) Hon störtgillade julaftonen med massa tända ljus o paket!!
Anton fick bara av oss igår för mamma,Jo´ o Jennifer o Rickard kommer senare idag-men av oss fick han,en DVD,en mobiltelefon,en carstavla,en carsbil,ett carspussel,2 små WV bilar,krumelurkim. Mobilen har han använt flitigt!
Peter fick en jacka o ett mätinstrument av mig o barnen,o jag fick en jättefin o stor julgrupp o 1000 kr på jysk som jag ska köpa saker till vårat sovrum för sen när vi har renoverat det. Dom andra fick fina julkort på barnen i ram,o Camilla fick lite saker till bebisen som kommer om 6 veckor :) Nä nu måste jag dra igång här så det är fint när alla kommer sen! Hoppas att ni hade en lika perfekt jul som vi hade!!



Min lilla tomtenissa!!



Så här fint kort fick alla av oss i ram :)



Paketöppning!!



Vi fick lägga resten av paketen på golvet för hon försvann ju nästan!!



Amelia hos plastmorfar! Hon roade sig en kvart med att bita på hans tumme så den blev helt skrumpen!



Mamma/mormor-Camilla/moster-Fredrik



Jerry tillbringade julaftonskvällen här hos oss,här öppnar han klockan han fick av oss med WV på.



Eftersom tomten redan hade vart här så delade Anton ut paketen :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Rickard var ju oxå med på julafton och även julklappen till Amelia. Hehe! Kram

2009-01-08 @ 12:16:16
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0