Julfesten

Ja vi var ju på julfesten igår på skolan,det var trevligt men jag hade så jävla ont i käken bara o tabletterna hjälpte inte. Anton fick paket av tomten o så lekte dom lekar o så drack vi glögg. När vi gick hem så gick vi till konsum för att handla lite o Amelia sov så gott i vagnen under tiden.
Jag gick upp vid fyra inatt för att ta nya tabletter o så började jag må illa för att de gjorde så ont så jag gick in på toan ifall jag skulle spy-o då svimmade jag,då har man ont! Så jag fick en rejäl bula i pannan för toalocket lyckades väl ramla ner o klappa till mig i huvet,fy fan för denna jävla tandvärk! Igår fotade jag barnen oxå till julkorten-dom kan jag tyvär inte sätta ut här för det är julklappar till dom flesta vuxna i släkten :) O då blir de ju ingen överraskning om dom får se dom här. Nu är det dags att ge Amelia lite puppe,ska vänta tills mamma kommer sen med att ge henne mat,hon ville så gärna vara med o se hennes alla grimaser-idag blir det broccoli de har hon inte smakat på nångång än.
Lägger upp lite färska bilder oxå :)



På julfesten



Innan festen hos Jerry-glada dom ser ut-NOT!



Här får Anton paket av tomten-men Anton var helt 100 på att de inte var riktiga tomten för hans mask var lite trasig,jag försökte med att han kanske hade ramlat o slagit sig men de gick han inte på.



Hon kan tillome suga på fötterna!



Så varmt o gott i vagnen- konstigt att hon sover gott där i !

Kommentarer
Postat av: madde

va fina ni är tillsammans :) kul o se dig ordning gjord :)

2008-12-11 @ 13:26:36
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nu vet jag var ni bor, såg de när jag åkte förbi en dag :) Va lika anton å amelia är!! :) Ha de bra!

2008-12-11 @ 13:42:26
URL: http://nathalie1986.devote.se
Postat av: Jennifer

Vilka fina bilder=) Stackars Anton där med tomten hahaha!

2008-12-11 @ 14:28:47
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0