Lilla Amelia

Ja han mådde verkligen inte bra igår o i natt...hon ville absolut inte sova hon bara gnällde hela tiden,tycker jag skymtar nåt vitt i hennes mun-kanske en liten bissing som är på väg?? Eller oxå är det en sån där cysta som hon har haft förut.
Hoppas inte hon får tänder än....
Satt ett par timmar igår o försökte designa min blogg,Carro hjälpte mig men vi fick ingen ordning på det,hur mycke koder som helst!! Får väl se när jag har tid o sitta nästa gång o kolla men de får se ut så här så länge. Igår var Angelika o lilla Nova här även kallad frisyren av mig :) För hon har världens sötaste frilla!! Men hon sov mest hela tiden så hon o Amelia får leka nån annan gång-ja,dom brukar faktiskt skratta åt varann-Amelia tänker nog-vad har du på huvet?? O Nova tänker nog- Vad har du inte på huvet?? Sen garvar dom nog åt det :)
Till helgen ska julgranen in,hoppas att jag kan ta mig iväg o köpa en plastgran som inte barrar-vill inte ha barr i vardagsrummet för här är det trägolv så barren letar sig väl ner bortikring o kommer väl fram titt som tätt ända till midsommar. Men gran måste vi ha iallafall.
Messa pappa igår o han skulle komma med Amelias julklappar,kan ju vara kul om han får se henne mer än på bild,hon har ju verkligen växt sen han såg henne sist.
Idag har Anton julavslutning på skolan o slutar därmed kl 10.20,hoppas bara det har slutat regna för jag kommer dra på mig en lunginflammation snart om jag ska gå o bli kall o blöt med feber. Får väl se,igår kom Jim som en skänk från ovan en halvtimme innan jag skulle gå,så jag fick låna hans bil :) Hoppas att han kommer idag me min underbara lillebror,så kanske jag slipper gå i regnet. Blev ingen städning igår o tur var väl egentligen de för Carro hade med sig Harley hit o det är inte särskilt rent ute o han blev inte renare av att han lekte på gårn med våra hundar,men idag måste jag verkligen städa för hallen ser för jävlig ut!



Lilla Nova med frisyren!! Blixten i kameran gillad hon inte-därav blicken!!



Amelia-hon har faktiskt 3 långa hårstrån på huvet! Mammas hjärta ( det sa föresten Anton igår-Puppis (Amelia) du är brorsans lilla hjärta,gud va söt han är med sin lillasyster!)



Carro o Harley :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0