Lördag o ingen sovmorgon...

Näpp för min lilla loppa slog upp sina vackra ögon vid halv 8,då låg hon o förde en djup diskussion med tapeterna i sovrummet. Idag ska jag städa här,o sen ska vi upp till barracken o plocka vidare så det blir tomt nångång.
Igår var Zacke o Madde här o kolla på IDOL med mig-Kevin o Alice i globen :) Blir jättespännande det. Sen när IDOL är slut för säsongen betyder det att vi inte har nåt att se på på fredagarna....men vi kom på att vi skulle hyra film varje fredag då istället. O nu på fredag ska jag börja övningsköra med Zacke....hmm.....blir en upplevelse ;) Jag har ju haft papprena i över ett år men det har bara inte blivit av o nu ska hon börja på bilskolan efter jul så det är dags att sätta fart. Nu lite morronkaffe,sen städa--Hejdå:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kikar in lite..

Måste ju bara fråga vart du köpt Hello Kitty gardinerna? Är det i meter vara eller?

//Alexandra!

2008-12-07 @ 12:54:53
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: therese

på tradera:) visst är dom läckra?! med matchande lampor :)

2008-12-07 @ 23:10:15
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0