Lovade ju Angelika....

3 saker jag skäms över:

1. Min kropp efter 2 graviditeter
2. ***** (bara mina närmsta vet)
3.Min 240 :)


3 saker jag är stolt över:

1. Peter o mina barn
2. Vårt fina hus
3.Min Mamma


3 saker jag vill göra 2009:

1. Fixa huset
2. Få ett jobb
3. Se Amelia lära sig gå


3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. När Amelia föddes!
2. När vi fick vårt fina hus
3. När Eddie dog :'(

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Mina barn o Peter
2. Mamma
3. Mat (vilken klubba jag verkar vara)


3 personer jag avundas:

1. Kan inte svara på det för jag avundas nog ingen,är nöjd med mitt livsverk!
2. Skulle väl vara nån som har mycket mer pengar än vad vi har:)
3.


3 personer jag utmanar att göra en likadan lista :

1. Jaqueline Rydberg

2.Linda Bodini

3.??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0