Mycke arbete

Ja det är vad ja-.Jerry-Carro har idag,vi ska hämta 2 halva grisar o stycka isär här i källarn,de är inte lite jobb det. Men då får man köttet som man vill ha det-utan massa äckligt fett. Så maten är fixad idag....o för ett par månader framåt.
Igår var vi o julhandlade på coop,o vi köpte oss en gran som vi klädde här igår kväll,Anton var med oxå o tjatade om att får öppna en julklapp så dom fick öppna den dom fick av pappa-kläder var det. Anton blev glad o Amelia smakade på alla plagg. Hon smakar på allt nu för tiden hon :) Sen köpte jag lite saker med lille skutt till Amelia,en snuttefilt,en bitring o så lille skutt gosis oxå :) Sen köpte vi en massa annat så klart oxå,julskinka o aladdin choklad som hör julen till,så kvittot var långt som en tapetvåd o kalaset stannade på 2024 kr.
Imorrn som sagt bär det in till örebro för mig-Carro-Amelia, det lär ju vara huuuur mycket folk som helst där! O vi måste på IKEA för jag måste ha gardinstänger till matsalsdelen i köket nu. Sen ska vi till marieberg,jag ska ha en overol,en tunnar till Amelia,mamma köpte ju en vinteroverol men den är lite för varm när det är sånt här väder ute. Sen toys`r´us oxå o köpa nån mer grej till lilla Loppan. Sen ska vi till rusta oxå sen är vi klara men det lär väl ta hela dagen. På morronen imorrn kommer mormor o Janne o hälsar på oss oxå,det ska bli kul de va ett par månader sen nu. Nä nu ska jag dricka kaffe o sen amma Amelia lite så ska jag åka o hämta nassen sen så man kommer igång nångång.



Myser med pappa



Gullis sover gott i våran säng på sin 5-årsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0