Noravägen 117 A

Det är vart vi har flyttat:) har fått frågor om vart vi hade flyttat nånstans:)
Idag har vi varit på barnmott på sjukhuset med Amelia :( hon blir bara sämre,men om hon inte blev ännu sämre så var det bara att vänta ut det. Stackars lilla Ängel! Mamma älskar dig så mycket! Just nu tittar hon på TVshop:) Hon älskar verkligen o titta på TV-oavsett vad som visas. Hon talar o skrattar med teven. Just nu så har Anton sin kompis Jacob här,dom är ute o leker med Tindra på gårn,det är så kul för Anton nu som har så nära till alla sina vänner!
Idag kommer Camilla o hämtar sin kattunge oxå sen Mirella oxå för hon ska ha resterande två:) skönt att bli av med dom små kräken:) Då får Camilla se vårt fina hus nu oxå,jag trivs som faan här,det är helt underbart det här huset--o det bästa är-att det är vårt! Skönt att slippa ställa ut burkar när det regnar ute!! O så är det varmt hela tiden o så kan man duscha när man vill:) värsta lyxen för oss!! Nä nu ska jag gå o laga lite mat,får se om jag hinner skriva mer sen:) Laddar upp lite bilder på vårt fina hem:)







Köket



Hallen



Vardagsrummet



Antons rum



Amelias rum

Vårat sovrum får jag lägga upp bilder på senare när vi har målat o tapetseraren har vart här:)

Oså en bild på min soffpotatis:)



Tittar på TV-shop

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ser ju superfint ut :D Jag vill oxå flytta!!!!

2008-12-05 @ 08:47:29
URL: http://nathalie1986.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0