Nu ska vi köpa gran :)

Ja! nu ska vi köpa gran ja! nu ska vi köpa oss en gran! Som vi ska klä här ikväll,Jerry o Anton kommer sen oxå-Jerry har köpt glögg idag på systemet åt mig för det var såååå lång kö igår när jag skulle göra det så jag vände i dörrn.
Amelia har kommit på att hon har en tjejröst! Kl halv ett inatt kom hon på det-jösses vad hon vrålade! Just nu sover hon,det är bra för vi ska till Märta vid 15.00 med hennes julklapp o sen efter det ska vi åka o handla....o köpa oss en gran! Idag gick jag upp halv 9 o drog igång o storstädade,2 o en halv timme senare var det skinande rent här :) Sen kom Kattis-Peter o Smilla hit så vi böt julklappar med dom o så fick vi låna deras gamla digitalkamera nu under jul :) Måste ju ta kort på Amelia när tomten kommer till Älvhyttan! Tror Jerry ska ha Anton över dagen så jag får honom inte förens till kvällen men jag har ju jämt haft honom på dagen så nu är det Jerrys tur. Snart är alla julklappar klara oxå,bara nån mer till Amelia vi ska köpa.
Pappa var här igår med barnens klappar men lämnade dom bara ute på gårn,han hade ingen lust att träffa oss efter allt bråk sa han så då får det väl vara så då om det är de han vill,tycker bara det är så ynkligt o inte ens träffa sina barnbarn ens på jul. Nu är han förlorad i djävulens klor,vi kommer inte att ses nåt mer,synd om Amelia bara som växer upp utan morfar men hon har ju sin plastmorfar- Johan,han bryr sig ju om henne iallafall,plastmorfar är bättre än ingen morfar alls :)
Får se hur jag ska göra med pappas julklapp,den passar ju inte så bra till honom nu längre när han har sagt upp sig från att vara pappa/morfar,o om man inte kan ge dom o öppna dom tillsammans är det skitsamma tycker jag. Då blir det ju bara ett tvång liksom,hela grejjen är ju o se alla öppna sina klappar. Nä dags att rusta vidare här nu så vi får en stämningsfull jul- min underbara familj :)



Anton cirka 10 månader :) Fy fan va söt!!



Amelia 3 dagar,så liten o vacker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0