ojojoj

Gav mina vänner ett gott skratt igåreftermiddag när jag visade dagens bravader....jag blev kallad dampbarn,förståndshandikappad,zigenarpack och utvecklingsstörd,så vitt jag vet är jag inget av det.
Kallar man nån såna saker när man är närmare ett halvt sekel är det riktigt illa,jag menar det är ju inte jag som finns med i rullarna på psyk....kanske är dags att byta psykolog om man gör så. Men det är inget o bry sig om-rena dagisfasonerna.
Idag har jag varit o köpt Antons julklappar-en Samsung mobil o en Philips DVD,ska bara köpa nåt litet paket me nån leksak i oxå. Sen var jag hos tandläkaren o tog bort mina hemska stygn,ajajaj!! va ont det gjorde!! Snälla Elina passade barnen under tiden,tack söta du!
På måndag bär det av till örebro för mig-Carro-Amelia,ska köpa gardinstänger till köket på IKEA o sen måsta jag hitta nåt mer till Amelia i julklapp. Idag har min underbara dotter ätit jättebra från bröstet,så jag gav henne inget annat,eller jo hon fick gröt imorse o så sitter Peter där o trugar med gröten med Amelia nu-en 5-del i magen o resten på haklappen! Hon är ju bara föööör söt!! Vi tog en fika på kulan idag jag-Elina-barnen när vi var klara på stan,o jag köpte en glass till Anton....shit!! Han blev helt sjövild av glassen!! Sockerkick eller nåt,vet inte för det höll i sig tills nu när han gick o la sig. Han roade sig en kvart på Elektrolux med att skalla frigolitbitar så dom gick sönder-han sa att det hade han minsann sett på TV-men då gjorde dom det med plankor.....han är ju bara för rolig Anton! Var fasen får barn allt ifrån?!
Nä nu ska jag umgås med min underbara kärlek-Peter en stund vi ses ju så lite nu när han jobbar jämt-inte bara kul med jul....



Gröt i hela munnen!



Så här ser det ut om man vänder ryggen åt Amelia när hon ligger i babygymmet-jag var borta max en minut!!



Se vad fina dom är!!! Mammas ögonstenar!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hahaha, jag håller med!

Anton är jubara för skön, satt hör nu o garva för mig själv, till o med maja garva, gud han är ju bara för söt. hihi kramar

2008-12-16 @ 21:35:44
URL: http://angelikasundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0