Bara 8 dagar kvar:)

Nu är de bara 8 dagar kvar tills vi ska flytta,så idag har jag packat lite i Antons rum,ska in o packa lite mer nu innan jag går o lägger mig. Sen har Angelika o Nova varit här idag oxå oså Zacke kom en sväng oxå.
Imorrn ska jag äta med mamma på kinan:) de ska bli kul o sen ska vi gå o köpa julklappar till Anton från mamma,o jag måste ha lite plagg till Amelia,hon har ju nästan växt ur allt! Jobbigt är det när de är såna här favvokläder man har till henne,som hon växer ur. Just nu sitter Amelia o trätar på leksakerna i babygymmet,va söt!! Ska hämta ut Tindras nya säng imorrn oxå som dom har beställt åt mig på Arken butiken,en rosa biabädd:) Sen måste jag se om man kan köpa nån skyddssko till Diva för hon blöder om tassen när hon går ut. Nä jag måste ta Amelia här nu så de blir kvällen nån gång:)



Amelia o hennes vän Nova:)



Så här trött var hon i lördags efter badet o kvällspuppen :)
Mamma älskar dig så min Ängel!!

Kommentarer
Postat av: Zacke

Gud va söt hon är ! Sin kompis =)

2008-11-29 @ 23:08:54
URL: http://tjaclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0