Besök=)

Idag kommer Angelika o lilla Nova på besök till oss=) ska bli kul o prata bebis med nån som har en liten i samma "ålder" =) Det skiljer ju inte så mycke emellan dom.
Igår lagade Anton o jag pannbiffar tillsammans sen koka vi potatis o Anton hjälpte till med såsen,han åt som en häst! antar att de var bara för att han hade vart med o lagat maten,så jag tror han får va me fler gånger! han är ju smal som en mask "masken" =) Får se vad vi hittar på för mat idag....vissa dagar har man verkligen ingen lust :(
Efter maten igår så lekte Anton o jag Star Wars,jag fick vara Darth Vader.....fick en pinne som jag fick låtsas vara ett lasersvärd,han hade många regler i leken lilleman,han dödade mig minst 20 gånger men jag fick lov att leva igen....hela tiden! Antons liv börjar likna Super Mario.....där man får extraliv o sånt,o käkar man en svamp så blir man stor=) Slår man på ännu större o klämmer en blomma kan man spotta eldbollar,typ så här går Antons lekar till=) man är i princip odödlig=) Fantasin är de inge fel på iallafall=)
Lilla Amelia har oxå blivit lite snorig nu....hon har sovit dåligt inatt bara för det :( o jag har inte kunnat slappna av för att jag har hört hennes snörvlande,kraken.
Får se om jag hinner skriva mer ikväll för nu måste jag mata Amelia.....igen!


                                   
Anton julen 2004                                     Amelia 14 dagar gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0