BVC...

Idag ska Amelia extravägas på BVC,pga allt strul runt amningen....hoppas att de inte visar sig att jag har för lite mjölk,men de tror jag inte för hon verkar ju nöjd. Men lika bra att kolla ifall=)
Igår va Angelika o Nova här på fika=) Det va roligt att prata bebis o lite annat smått o gott. På måndag ska vi ner på stan o fika eller äta nåt,är kul att göra nåt,de är sååååå trist att gå hemma hela tiden! Men nu går de undan i Amelias utveckling vill jag lova! Hon kan ju vända sig från rygg till mage men i förrgår lärde hon sig hur man kan ta saker,så glad hon blev när hon upptäckte att hon hade "blomman" i sin lilla söta hand =) Hon tycker de är riktigt kul att ligga i babygymmet nu när hon vet att man kan röra sakerna som annars bara hängt där o dinglat!
Idag ska Anton till Jerry :(  jag saknar honom så när han åker....så får jag alltid dåligt samvete då oxå,vet inte varför men de bara blir så jämt. Han ville laga pannbiff idag oxå så de får väl bli de.då åt han ju som en häst o de skadar verkligen inte! Så vi ska göra de sen,han är så gullig med sina små händer i köttfärsen! Så koncentrerar han sig så himla mycket att han har tungan i ena mungipan när han ska platta till biffarna=) Så söt är han när han grejar med nåt som kräver koncentration! Sen bara MÅSTE han lukta på ALLT! Fast jag säger åt honom att inte lukta på köttfärsen (de luktar ju inte så gott) men han gör de ändå,sen luktade han på vitpepparn häromdagen! Sen gnuggade han sig intensivt på näsan,tror jag de,de killa väl. Sen har han börjat me o lukta i frysdiskarna när vi är o handlar,de luktar kallt säger han,men han ser ju bra dum ut som går o sniffar i frysdiskarna....sen såg jag när vi va på willys i förrgår att han gick med bestämda steg mot räkfrysen o eftersom han är såååå kräkmagad att han kan kräkas rakt ut om nåt luktar riktigt illa så skrek jag i full panik när jag såg hans bestämda steg! -NEEEEJ Anton!!! Men de va för sent....han hann lukta....sen tittade han på mig o va helt likblek o jämn i ansiktet. Men han kräktes iaf inte! Men de luktade fy där i sa han. *hahaha* gissa om jag skrattade åt honom?!
Nä de är dags att gå ut en sista gång med Tindra innan jag ska ner till BVC.



Han klarade iaf att byta blöja på lillasyster utan att kräkas....men bara kissblöja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0