de va ett bra tag sen...

Nu va de bra länge sen jag skrev nåt....de har varit sååå himla mycke på sista tiden så jag har inte haft tid.
Hästarna har flyttat till nya hem,de känns fruktansvärt tomt :(  Sen har vi varit o hämtat en ny hund till mig eftersom jag sålde mina hästar=) en liten pinscher blandning som heter Tindra, jösses vilket yrväder o hon bara äääälskar Anton så han är riktigt nöjd nu när vi har en hund som han kan gå ut med,Diva drar ju som en arbetshäst så Anton har ju inte en suck att hålla i henne.
Idag har jag varit o hälsat på min storasyster som har fyllt år=) gud vilken söt bebismage hon börjar få nu,de är ju bara drygt tre månader kvar,va kul de ska bli att få bli moster=) O Anton o Amelia får en liten kusin ......till.....de finns ju nåra barn nu=)
Fick avbryta här igårkväll för mina trötta barn men nu så är Anton på väg till skolan o Amelia sussar så gott i sin säng. Jag ska ringa till BVC idag för amningen krånglar så jag blir galen snart,det spelar ingen roll huuur mycke hon än får puppa så är hon aldrig riktigt nöjd. Fick för mig att jag hade för lite mjölk så ajg ringde till amingshjälpen o tala me en jättetrevlig hjälpmamma som gav mig de lugnande beskedet att mjölken ALDRIG kan ta slut=) men om man ändå ville öka produktionen så kunde man förutom att amma oftare ,koka the på anis & fänkål o dricka de....då skulle mjölken flöda,så jag gjorde de,men fyyy va vidrigt de smakade,men va gör man inte för dom små? =) vet inte om de hjälpte nåt men jag får väl dricka de varje dag nu så får vi se....de måste bli bättre me de här igen för min största mardröm är att behöva ge ersättning :( får se om jag hinner skriva mer ikväll för nu när Amelia sover ska jag passa på att sätta mig o läsa om amningsproblem....kanske kan hitta nåra bra tips där.


Lilla ängel=)

Kommentarer
Postat av: Moster Jennifer

Mosters lilla prinsessa<3

2008-11-03 @ 16:41:31
Postat av: Linda.B

Ååååh, vad lik Anton hon blivit...Kram

2008-11-03 @ 20:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0