Fredag igen

Jaha då var de fredag igen o min lilla Anton kommer idag =) Har inte träffat honom så mycket den här veckan som jag brukar så jag längtar så tills han kommer!  Ikväll är de ju dags för min o zackes idolkväll oxå=) värsta traditionen ha de blivit o titta på IDOL här hos oss.
Jag va hos tandläkaren igår igen! för den här hemska visdomstanden som dom ska operera bort i början av december,jag har svullnat neråt halsen o kan inte äta typ o inte sova heller för att de gör så jävla ont,men nu fick jag en penicillinkur så jag hoppas att de går över. För övrigt är jag sjuk oxå med feber o ont i halsen :(  Så Peter ha stannat hemma igår o idag för att ta hand lite om Amelia så jag kan vila lite så jag blir frisk nån gång,fan jag har inte tid att va sjuk nu,måste ju packa. Helene flyttar ju ur nya huset idag så de är lixom inte långt kvar tills vi kan flytta o vi har typ inte packat nåt än!! Men hon måste ju städa ur huset oxå innan vi kan flytta in.
Jag har ju glömt att skriva att vi har fått ställt datorn i köket för de regnar in i vindsgarderoben! Så nu regnar de in både i farstun o vindsgarderoben,rinner in vatten i hela källaren,duschkranen är trasig så de går inte att ställa in temperaturen ordentligt när man ska duscha,avloppet i köket är trasigt,mögelsvamp på innerväggen i hallen....ja de är huuuur mycke fel som helst på den här baracken!! Så jävla skönt ska de bli att komma härifrån så de går inte att beskriva hur mycket jag längtar!! De går inte att bo i de här huset,duger inte ens till hönshus,de skulle behöva jämnas med backen men de är inte mitt problem.....Det är vi med Farbror Melker på Saltkråkan :) burkar de droppar vatten i överallt inne när de regnar! Fy faan!!
Nu kommer Anton om en timme typ så de är dags att börja städa lite,Anton o jag ska städa åt hans kanin idag oxå,så sa han igår när jag tala me honom i telefon att vi var tvungna att åka till djuraffären o köpa kaninmat o hör för de va minsann nästan slut! vilken stenkoll!! så vi får väl åka ner till Arken imorrn eller nåt så han får köpa de han behöver till kaninen :) Han är så söt med sin kanin :) Nä nu måste jag sätta fart här....



Anton & hans lilla kanin :)




Amelia sover så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0