Intensivamma.....

ja....nu var vi på BVC iadg o fick inget roligt besked....min lilla Ängel har bara gått upp 5 gram på 2 veckor! Hade jag vetat att de skulle bli sånt strul så hade jag aldrig slutat med amningsnappen. Men nu i tre dar så har de gått mycke bättre o hon har gjort nummer 2 i blöjan både i förrgår o idag=) Så vi kanske var nere i en svacka bara...hoppas!! Sen har hon börjat kräkas igen o de tyder ju på att hon får i sig de hon behöver. Men min BVC tant trodde inte att de va fel på varken mig,Amelia eller mjölkens kvalit'e utan hon tror att jag har för mycke runt om mig med flytt,amning,städning,amning,disk,amning o allt annat man förväntas sköta som kvinna/mamma. Så hon rådde mig o ta de lugnt o inte tänka så mycket utan "bara vara" om jag ville fortsätta att amma helt,o de vill jag ju,de är de som är de viktigaste på min lista nu,allt annat får vänta...för ingen annan lär ju göra de åt mig :( Så nu är de intensivamma/maratonamma som gäller tills på onsdag för o se att hon har gått upp tills dess,om inte så måste jag börja o ge tillägg på kvällen :'( vill verkligen inte! Vet inte varför jag ratar tillägg så mycke men de bara är så...
Nu har Anton åkt till Jerry oxå även om de känns jobbigt så kanske de är bra eftersom jag kommer amma nästan dygnet runt nu....Jerry kraken har blivit jätteförkyld oxå,stackarn,vore de inte så mycke för mig just nu så kunde jag haft kvar Anton,inge kul alls att behöva leka när man är dålig :( men jag måste verkligen bara ägna mig åt Amelia o amningen just nu. Känns jobbigt de oxå för jag vill ju ställa upp så gott jag kan på allt o alla jämt.
Nu kom Zacke oxå,vi ska kolla på IDOL som vanligt på fredagarna=) De är kul o slippa titta själv *tack för att du finns min underbara älskade vän* Skriver mer imorron....



Mina älskade små änglar! Mamma älskar er över allt annat!!!

Kommentarer
Postat av: Zacke

Nä tack för att DU finns vad skulle jag göra utan dig?! :)

2008-11-07 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0