Min älskade lilla Anton!!!

Idag var jag o hämtade ut sån där syntocinonspray som min BVC sköterska skrev ut=) De funkade ganska bra faktiskt men jag fick jätteont i huvet,hoppas det går över om man använder den ett tag. Lyckades iaf få ut 40 ml....inte så mycket kanske men jag brukar endast kunna åstadkomma nåra ynka droppar annars. Fast ju mer jag pumpar desto mer blir de ju tillslut,skulle vara skönt att kunna åka hemifrån o lämna Amelia till Peter så jag o Anton kan göra nåt bara han o jag ensamma nångång,tror både han o jag skulle må bra av det. Känns som om vi håller på o glida ifrån varann lite,han skriker efter uppmärksamhet jämt nuförtiden o blir nästan lite jobbig när man är runt folk bara för att få uppmärksamhet :( synd om honom tycker jag, jag känner att jag inte riktigt räcker till för honom just nu när flytten närmar sig o amningen krånglar så+att Amelia kräver en hel del just nu. Hoppas allt blir bättre bara,vill ha de så där mysigt me Anton som jag hade innan Amelia blev född,då kunde vi,bara Anton o jag,bädda ner oss i sängen brevid varandra o äta massa gott o se på film,sen sov vi tillsammans då oxå...men nu är ju lilla Puppis med hela tiden o hänger i mitt bröst så de går verkligen inte...men så här känns de nog för dom flesta mammor som har fått ett till barn så jag är nog inte själv. Sen har jag lärt mig en till sak om att vara mamma under dom nästan 7 åren som jag har varit de att man går runt med STÄNDIGT dåligt samvete för allt möjligt,så de är nåt man får leva med....men man ska inte behöva leva med att känna att man inte räcker till för sina barn,de ska ingen mamma behöva känna. Men jag hoppas att pumpningen kommer igång lite nu så kanske vi kan få våran heldag min lilla Anton (alias masken)  *hihi* o jag . Jag har tänkt att åka in till Lek&Bus Landet en dag o sen gå på Mcdonalds o käka lite bara vi två=) Nä nu träter Amelia efter kvällspuppe så de är bäst att sluta....

Så här trött var han förra gången efter en dag på Lek&Bus Landet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0