Lilla Anton....min pratkvarn

Jaa de va va Antons fröken kallade honom,pratkvarn:) Dom har fått flyttat honom på samlingen för att han sitter o bara-- kolla här,kan du göra så?? så gör han massa konstiga saker med fingrarna. Skräll att han pratar jämt tänkte Jerry o jag. Annars så va allt bara positivt med honom sa fröken,han är väldigt självständig o kan mycket tycker dom,sen är han smart oxå tyckte dom.
Igårkväll va Jerry här hos oss så vi tittade på film - Death Race,shit va bra den va!!
Idag kommer Jennifer o hälsar på oss oxå,hon skulle ändå till karlskoga så då passar hon på o komma o träffa oss lite.
Tala nyss med min stackars vän carro....för nån vecka sen så åt hennes hund Harley upp hennes splitt nya nokia N95 telefon så hon fick låna sin gamla mobil av sin mamma,nu imorse tappade hon den i hundens vattenskål så nu har hon ingen telefon alls! Kraken,sen har hennes lilla katt Fred ätit upp ladd kabeln till laptopen så den ha "brunnit" upp nu så hon väntar på både en ny mobil o en ny dator- stackarn,hon måste ha krossat ett par speglar.....tur iaf att hon har hemtelefon.....än så länge iaf.....om inte nån av ormarna sväljer den förstås,eller lilla katten Wilma har sönder den då har alla djur gjort nåt.....stackars dig min vän. Djur kan allt hitta på konstiga saker. Tindra sitter just nu i bur för hon ha käkat upp 3 par skor o två mattor.....hoppas hon slutar med sånt annars får hon ju sitta i bur jämt :(
Idag ska jag försöka packa lite oxå.....de som sitter på väggarna här iaf,de behöver vi ju inte....skitsnyggt är de utan gardiner o så en massa flyttlådor överallt.....Peter tycker att de känns som att bo i ett akvarium utan gardiner o han har nog fan rätt! Men de är ju övergående.....ska ju snart få flytta- Äntligen!!!
Nä dags att sätta igång nu. Dagarna går så fort.



I soffan hos mormor:)



Så mysigt med pappa



Julen 2006 (titta va söt masken är i kostym....de får jag inte ta på honom längre)




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ha ha, Anton e för rolig han :) Klart du ska få ett kort på Kevin, är helt frälst i dem :) Hur söt som hellst blev han!! Kram

2008-11-19 @ 14:10:59
URL: http://linneasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0