Lördag

Så va de lördag igen då....Amelia vknade vid 5 o va hungrig o somna om sen,sen va de dags att mata vid 7 igen sen väckte Anton mig vid tjugo i 8,tänk om man kunde få sova nån gång....
Igår va Angelika o lilla Nova här sen kom Linnea o Mattias oxå....sen kom Carro med sin Harley igen så Diva o han kunde få leka i snön :) De va fullt hus här. Diva o Harley sprang som galningar på stora gärdet här medans Tindra satt i sin bur o gnällde,vill inte att hon ska få vara med för hon rymmer oftast när hon är lös. Men lite senare så gick vi ut på gräsmattan o då tog jag med Tindra i kopplet men Harley försökta para sig me henne igen! Sen kom både Diva o Harley i full fart o sprang över henne!
Igår tittade jag o Zacke o lilla masken på IDOL,de va inte så bra igår o Anna åkte ut,de trodde jag inte. Sen var de finalen på Singing Bee oxå de tittade vi med på,men sen började vi diskutera vad vi skulle titta på hädanefter efter IDOL nu när de inte är nå mer Singing Bee.....trist vi har rätt skoj när vi tittar på de :)



Tänk stackars Tindra med 2 stora kamphundar.....igår va de gruppvåldtäckt oxå....både Diva o Harley,nä hon får inte va me dom mer.



Mammas linslus!

Kommentarer
Postat av: Zacke

Ja vad ska man nu sjunga med på, på fredagarna ? :)

2008-11-22 @ 18:41:20
URL: http://tjaclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0