Måndag igen

Jaha nu va de måndag igen då....väntar på att få väcka Anton som ska till skolan,Amelia vakna nu vid halv 6 så de va ingen ide' o somna om igen eftersom klockan ringer vid 6. Tänkta jag skulle gå o lägga mig när Peter åker till jobbet sen vid 9 så jag orkar med dagen. Idag tänkte jag tvätta alla gardiner...får ju inte komma in nå tidigare i huset men de är bra att få de gjort ändå. Ser ut som om de kommer bli fint väder idag oxå för de är stjärnklart så jag måste ta Amelia på en promenad,kraken ha ju inte vart ute sen i fredags ju. Idag ha Anton beställt fiskpinnar till mat,inte de godaste men då äter han väl iaf!
Jerry va här o gjorde oss sällskap vid maten igår igen,stackarn han är ju lite ensam dom veckorna Anton är här :(
Önskar den här flytten va över nångång,kul o flytta 2 december då ska de upp julgrejjer direkt o sen ska jag operera mig då den 8 december,blir körigt i få de iordning på 6 dagar bara för efter operationen lär jag väl inte orka göra nåt på ett par dagar,äsch de löser sig till de bästa.
Nä nu ska jag ta o väcka Anton så han hinner med taxin sen,han ska ha gympa idag,sportmasken:)



Anton på nobelstadion,tävlar i 60 m mot Jacob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0