Packa idag

Jaa idag ska jag packa Antons rum,han ska ju till Jerry idag så då passar de bra att börja annars om han är med så ska han checka allt vad man plockar med.
Kl. 14 idag ska Anton på kalas hos en skolkompis,när jag frågade honom igår om han jättegärna ville gå (eftersom vi har en del att göra så tänkte jag att han kanske inte var tvungen att gå) så svarade han: näää de är inte så viktigt,de är ju bara ett tjejkalas:) men då sa jag-du får ju gå om du gärna vill vet du- okej då sa han jag vill gå. Så han o Peter va på coop igår o hittade en hårborste som det står hennes namn på,så den ska han ha med sig till henne.
Igår lagade jag världens godaste mat-porterstek:) synd att de tar så lång stund att göra den annars kunde man äta det oftare....sen klippte jag Peter igår oxå,han hade typ lika långt hår som mig innan,nä rå inte lika långt kanske men inte långt ifrån,så nu är han snygg igen ;) Sen va de dags att bada barnen oxå,Anton har ju börjat klara sig själv i badet nu :) sen badade jag med lilla Amelia,som fes i vattnet så det blev bubbelbad :) Pruttunge. Just nu så sitter Anton med Amelia o tittar på Ben Ten på disneychannel. Igår eftermiddag så tittade vi på Kalle & Chokladfabriken igen,men Peter hade ju inte sett den-men jösses va bra den är! De tyckte Peter oxå....han gillar ju barnfilmer :)
När jag gick upp med Amelia vid 8 så var det -12 grader ute!! fyyyy.....o bara 17 grader varmt härinne,brrr. Verkar som om vintern har kommit för att stanna nu,va trött jag blir,vi ska ju flytta ju! inte lätt att komma upp med flyttkärran i backen härute om de ska vara så här halt,nä vi får nog kasta sakerna från trappen o in i kärran :D nä men vi lär ju skaffa sand o sanda här om de ska gå.....
Kanske bäst att sätta igång med dagens bestyr här nu.



Anton sa att han var en hemlig agent här :)



Amelia 12 timmar gammal :)



Kommentarer
Postat av: Zacke

Den är verkligen jätte bra ! hehe =)

2008-11-23 @ 14:44:22
URL: http://tjaclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0