Stan idag

Idag ska jag ut o äta med Angelika,mmm kinamat. Sen tar vi väl en sväng över affärerna,tänkte köpa nå klädesplagg i julklapp till Anton med Blixten Mc qeen,dom har ju massor av de på H&M.
Igår va Carro här med sin hund Harley,han o Diva lekte som sjutton!! De gillade dom,men Tindra försökte han våldta.....hon blev galen o försökte bita honom då. Visserligen försökte han ge sig på Diva oxå men hon visade var skåpet skulle stå minsann!! Sen tyckte väl Harley att Diva var hans så han lyfte på benet o kissade på henne!! inge kinky för de......o Diva,ja hon fattade ju inge som vanligt. Men roligt va de o se dom springa runt som två torra skinn!! Så hon kommer med honom på lördag igen medans de är ljust ute så vi kan släppa dom på stora gärdet här.
Nu när Anton o jag skulle gå ut o vänta på taxin så halkade han omkull o slog i sin lilla rumpa :( han blev lessen....men efter jag tröstat honom en stund va de bra igen. Jerry kommer o hämtar honom på skolan idag för han ska vara kvar här över helgen Anton för stackars Jerry måste jobba,så jag får en liten mellandag,men imorrn kommer han som vanligt hem med taxin igen. Ja gud de är redan fredag imorrn igen,o dags för den traditionella IDOLkvällen här:) Hoppas Jim följer med då oxå:)



Lilla Diva

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan! Kikar in lite :) Vilka fina bilder på Amelia och Anton!! Hoppas ni mår bra :)

2008-11-20 @ 11:08:13
URL: http://nathalie1986.devote.se
Postat av: zacke

haha stackars Diva blir kissad på! :)

2008-11-20 @ 13:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0