Toppresultat!

Idag var vi på BVC igen o vägde Amelia=) Hon hade skenat i vikt så de är bara o jobba vidare med amningen=) va glad jag blev! O sen fick hon ju sina vaccin oxå,de gick jättebra faktiskt hon sa inte så mycket. Efter BVC så åkte jag till e-lux o drack en kopp kaffe sen tog jag en promenad me Amelia så han skulle få sova så gott i vagnen en stund=) Så vi gick neråt stan o Amelia sov som en stock,hittade en t-shirt till Anton o en dress till Amelia,allt för 60 kr=) Fynd! Men jag hade feber så vi gick tillbaka till e-lux o tog en kaffe till,sen åkte vi hemåt. Både Amelia o jag hade feber när vi kom hem så vi tog alvedon o kröp ner i sängen o tittade på nils karlsson pyssling som visades på tv4film=) Sen somnade vi en stund,sen vakna jag av att Angelika messade om att hon o Nova skulle komma o även Kevin o Linnea=) Så jag klev upp o gjorde kaffe. Dom va här en bra stund o Angelika åt mat här=) de va trevligt. Tror Peter får stanna hemma imorrn om jag ska må så här jävla dåligt ifall Amelia är lessen imorrn me pga den dumma vaccinationen,men de är ett ont måste de där vaccinet. Nä nu ska jag fortsätta med min 'matchmaking' här sen ska jag titta på insider som jag håller på o spela in sen är de natten=)



Mina ÄLSKADE juveler!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0