Trött o trött....

Igår var jag så himla trött på att vara mamma.....avskydde verkligen Amelias skrik o Antons : mamma! Men med flytt o amningsbekymmer i bakhuve så är de nog lätt att de blir så,men när barnen väl somnat igårkväll så kom krafterna tillbaka även att Amelia hade skrikit 95% av dagen,hoppas hon är gladare idag...nu till amningsbekymmret,jag har fått många goda råd från en hjälpmamma från amningshjälpen som jag har skrivit med på www.alltforforaldrar.se om både pumpning o amning o hur man ska få bebisen att få rätt tag. Hon nämde oxå att de finns en nässpray som man kan ta ett par minuter innan amning som är ett konstgjort hormon som får mjölken att flöda,det som kroppen själv släpper när man lägger till bebisen,ska nog tala med BVC om de för jag vill kunna pumpa så jag har till sämre dagar o sen efter min operation,skulle vara intressant o se om de kunde få mjölken att rinna till även till pumpen.
Nu gjorde Tindra sina behov på golvet här så de är bäst att ta ut henne,kraken vet ju inte ens att de är fel att göra så....hon har väl aldrig blivit lärd tror jag.




tiden innan allt krångel  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0