Utvecklingssamtal

Ja idag ska Jerry o jag på utvecklingssamtal på skolan,så nu får vi se hur Anton sköter sig.
Tio över fem i morse fick jag ett sms från Jimmy:) Dom har fått sin bebis nu,en liten pojke:) Stort grattis till dom.
Jag tvättade ju mina gardiner igår,men först fick jag rolla av dom med en klädroller för de va såååå jävla mycke katthår!! Jag fick ihop så mycket att jag hade kunnat sticka mig en mössa:) Men nu är dom rena iaf o svärmor ska stryka dom :) Hon är för snäll hon.
Vi lagade fiskpinnar till mat igår Anton o jag.....de är typ 10 år sen jag åt de o vad jag minns så gillade jag de....så jag lasta upp 8 st på min tallrik o 5 på Antons. O Anton åt så de stog härliga till o jag sa: nu äter du upp allt! Sen tog jag en tugga på en fiskpinne.....fyy faan!! Jag höll på o få spy!! Jag tyckte inte om de nu längre!!! De tog 40 minuter typ för mig att få i mig de där! Jag va nog helt grön i ansiktet,men jag kunde ju inte gärna slänga maten när jag sa åt Lilleman att äta upp. Sen när vi satt där o åt så sa Anton: Vill du höra en rolig historia mamma? Ja varför inte sa jag:)
Då sa Anton: De va en man som letade efter sin fru när han träffa en annan man som oxå letade efter sin fru-då sa den första mannen hur ser din fru ut då?? vi kanske kan samarbeta,då svara den andre mannen-hon har stora bröst,kort klänning o högklackade skor. Hur ser din ut då? frågade den mannen. Då svara han: Äh skit i henne!! Vi letar efter din istället!!!
Jag höll ju på o dö av skratt!!! Min lilla Anton säger så!!! Han hade hört den hos sin Faster Elina sa han:)
Nä nu ska jag göra kaffe för Jerry är på väg...vilken överaskning för Anton när han kommer att pappa är här :)


Anton o Jerry på noramarken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0