Äntligen!

Nu är allt klart! vi flyttar in i nya huset den 1 december=) Och hästarna åker den 25 nu det känns faktiskt bra=) Idag har vi vart på kalas hos Lars som fyllt 40,sen åkte vi till lasarettet o hälsade på Peters farmor men hon är snart på benen igen=) Mindre kul va att mamma ringde nu på kvällen o sa att hon hade vart på akuten för hon kände sig så dålig o stackarn hade väl lunginflammation,krya på dig mamma! Nu måste vi alltså åka till huset nån dag o mäta sovrummet för där vill jag ha nya tapeter=) Åhh va kul de ska bli att få göra iordning barnens rum sen oxå! Blått till Anton o rosa till min lilla prinsessa Amelia såklart! Vill ha nån bård me cars i Antons rum o en me hello kitty i Amelias tror jag=) På tal om Amelia,hon vände sig från rygg till mage häromdan! Hon blev lika förvånad som jag blev tror jag=) Hon låg o jämrade sig o tala me näsan rakt ner i golvet=) Guuud så söt hon är min lilla Puppis=) Just nu ligger hon o pratar me sina bästa vänner: dom färgglada fåglarna över skötbordet! De spelar ingen roll hur sur o grinig hon är så blir hon överlycklig när hon får syn på dom=) Tänk att få bli glad för nåt så litet! Imorrn ska Anton på utflykt me skolan oxå,men är de sånt här skitväder så sjukanmäler jag honom nog för jag vill inte att han ska va ute hela dan i kylan o regnet eftersom han är lite snorig,ujuj va glad han skulle bli om han fick va hemma från skolan! Han har inte ens börjat den riktiga skolan än o redan försöker han me på morron att han har ont i huve eller magen eller nåt bara för o få slippa,synd men så dum är inte jag=) Vi ska iväg o fotografera oss me Amelia imorrn me,har ju inte satt in nån födelseannons i tidningen än o de hör ju till=) Så mellan 11-12 imorrn på fotograf saxin=) Nää nu ska jag servera kvällspuppe till Amelia o sen tigga lite ryggmassage av min Älskling så är de natten sen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Just nu har du chansen ett presentkort på H&M eller Gina Tricot värt hela 1000 kronor. För att delta behöver du samla poäng, detta gör du genom att värva personer. Flest poäng efter första november 2008 vinner presentkortet. Lycka till!

registrera dig här : http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=5650

2008-10-05 @ 22:32:37
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0