Ingen återvändo=)

Nuuu så finns det ingen återvändo=) Peter va o skrev papprena på huset idag=) Så den 2 december flyttar vi in. Det ska bli sååå roligt! Eller ja inte själva flytten men när allt är klart så=) Då hinner jag ju kanske måla om barnens rum oxå. Så är de nån som vet var man kan få tag i bård me cars så säg till för de vill jag ha i Antons rum. Sen måste jag kolla om de kanske finns nån me hello kitty på till Amelia. Inatt somna inte Amelia förens runt ett nångång o hon va vaken nästan hela dan igår,jag fattar inte att hon inte somna tidigare,jag ville gå o lägga mig när jag hade nattat Anton vid åtta för jag va såååå trött men tji fick jag. Nu däremot sover hon o har gjort de ett par timmar,tror jag de som ha fladdra runt inatt=) Men Jerry va här o hämta Anton förut för dom skulle hälsa på nån bekant så jag har sove lite jag me=) Peter ska hämta hö till hästarna ikväll så de blir jag som får spela tvspel me Anton så de är tur jag ha fått sova lite,han fick en sån här ratt till playstation igår av Jerry så han kör ju som en galning på needforspeed nu. Oså säger han: mamma?? jag skulle aldrig få låna din bil va?! sen asgarvar han för han ha krasha bilen på spelet=) nää den dagen han får körkort då köper jag honom en egen bil!! säkrast så. Min bil är ju lixom lite speciell....men den har nog gjort sitt på prispallen...den har förfallit något under sommaren...var för fet för att tvätta o dola då o nu hinner jag inte. Va ju nere i garaget för ett par veckor sen för att tvätta den så jag packa Antons kickbike o tanka Amelia full o åkte neråt....Anton for runt som en galning på sparkcykeln så jag fick va me o säga till honom hela tiden,i den hastigheten han låg inne me så blir de väl inge kvar av han om han kör ikull! O den lilla då,Amelia, hon va inte ett dugg intresserad av o sova så de blev som de blev me biltvättandet=) Men tack o lov kom Carro ner så hon tog Amelia på armen en stund så jag fick bli klar. Sen va de hennes tur o tvätta sin bil....o va händer då?? jooo då Amelia blev väl hungrig så klart! Så de va bara o sätta sig i bilen o amma...men de gick väl bra,sen somna hon lagom till vi skulle åka till Carro o dricka kaffe. Men så är de me småbarn,de blir aldrig som man tänkt sig! Nä nu vakna mitt lilla knytt här så de är väl dags o mata o byta blöja=)

Min fina bil=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0