Lilla Amelia....

Dagen igår blev inge bättre än dagen innan....det börja me att vi försov oss så att Anton missa taxin så Peter fick köra honom till skolan. Sen va jag så trött o sliten efter bravaderna dagen innan,sen är de sååå mycke mer som gör att jag blir trött.... så de bara snurrade i huve,så jag ringde Peter o bad honom komma hem lite tidigare om han kunde eftersom jag fick ha kvar Anton oxå bara för att Jerry jobbade till tio över nio. Jag va så fruktansvärt trött så jag hade inte ens nån mjölk till min lilla dotter :(  Kände mig jättehemsk när hon till slut somnade hungrig vid elva....men när hon vakna runt tre så hade mjölken återvänt så då åt hon så de stog härliga till:) Sen somna hon om igen så gott under mitt täcke. Sen va de dags att mata igen vid tjugo över sju...vi somnade om som vanligt när hon åt men väcktes strax innan åtta av Anton *suck* han vet att han inte får väcka oss innan nio på helgerna men de hade han glömt bort sa han. Så de va bara o kliva upp o se glad ut..Peter däremot såg mindre glad ut o jämrade sig o sa "helveteshelger" *hihi* men han skulle kunna sova ett sekel om de vore de så de är inge o bry sig om. Sen va dagen i full gång,vi tog ut hästarna sen började jag o förbereda maten. Just nu så väntar vi på Jerry,han ska ju hämta Anton,så förhoppningsvis får jag sova lite mer imorrn. Nä nu ska jag gå o dricka kaffe me min älskling,får se om jag har nåt nytt o berätta om ikväll.


kollar på TV me mamma=)

Kommentarer
Postat av: zacke

Söt hon är tjockis kinder :)

2008-10-13 @ 16:20:42
URL: http://tjaclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0