Nytt hem??

Verkar som om vi kanske ha hittat vårt nya hus nu....vet inte ska dit idag igen en sväng o kika lite. Är lite mycke just nu....har lite svårt att ta till mig att vi verkligen MÅSTE ha ett nytt hem. Har ju svårt att släppa de här,jag trivs ju så bra här. O var ska jag göra av hästarna?? Och tycker Anton de är bra tro?? de är mycke me de här...de är inte bara o köpa ett hus,jag menar man kan ju inte bara ångra sig om nåt år. Vet inte men imorrn måste jag ha bestämt mig iaf hur jag vill göra....att allt bara hänger på mig *suck* Ska hämta Zacke sen oxå=) hon ska sova här inatt de ä kul,vi ska kolla på IDOL.....ujuj va spännande de börjar bli=) Nä...dags att göra sig klar o åka neråt...får se om jag får den där "känslan" när vi tittar på huset igen....hoppas,hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0