Underbara små liv=)

Sitter här o väntar på att Anton ska komma hem me taxin,ska bli skönt att flytta så han slipper åka taxi....de är bara krångel! Han är redan trött på det! Lillasyster Amelia har precis tage en powernap men vakna av att hon "gick vilse" i snuttefilten *haha*. Nu kom Anton vi ska städa hans rum tillsammans...de skulle vi ha gjort i flera dagar nu men idag måste de göras,man kommer knappt in där för alla leksaker! Han slog sig visst ner vid tvspelet direkt för att träna upp sina rallykunskaper=) Han är skitnöjd nu för han lärde sig att bromsa upp bilen igår *haha* de är ju pedaler till de oxå=) Förövrigt går jag här o väntar på att katten ska föda....eller väntar va väl o ta i....men hon ska nog de snart iaf! Hon skulle ha bleve av me livmodern nu under hösten för att jag inte vill ha fler kattungar men eftersom han ALDRIG förr ha bleve dräktig på hösten så hade jag inte direkt bråttom me de. Men hon ha väl gått o bleve på smällen nu bara för det! Jäkla by**** de där. Hoppas bara de är Diesel som är pappa så de inte blir nåra bondkattblandningar =/ Men så fort dom är stora nog o kan äta vanlig mat så kör jag ner dom till Mirella för hon vill ha dom o hon har mamma katter jämt så dom får ta hand om dom små kräken,vill ju inte ha en massa kissungar runt benen i flytten! Nu kommer snart pappa på en kopp kaffe o för att träffa sina barnbarn=) Anton ifrågasatte nu hur han o Amelia kan ha samma morfar när dom inte har samma pappa=) O vad Antons pappa Jerry va till Amelia....de blev invecklat att förklara att han inte va nånting till henne. Sen kom frågan vem Amelias farfar va o då svara jag: Roland vet du...då sa han: Oh kul o ha han till farfar! *hahaha* jag trodde jag skulle dö! När jag väl skrattat klart så fråga jag va han mena me de o då svara han att Roland va jobbig för han säger "ja ja ja" hela tiden! Guud så kul jag fick,för de stämmer faktiskt.

Kommentarer
Postat av: zacke

Så söta så=)

2008-10-10 @ 10:38:11
URL: http://tjaclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0