Dom senaste dagarna

Ja de var ett tag sen jag skrev nu igen...men i söndags var vi på Barnmässa i Karlstad och efter det IKEA.
Blev en fin klänning från Villervalla+matchande mössa till Amelia på mässan,men ojojoj vad mycket billiga kläder dom hade där! Så fick vi en massa varuprover på olika barnsaker oxå förstås ;)
På IKEA blev det nåra lampor till Antons rum,cafémöbler till nedre altanen o lite mer småplock :)
I måndags hade Linnéa o jag en heldag med sällskap av Mariette,det var trevligt. Senare på kvällen var det dags för parning nummer 2 på Diva,iiiiiiiiiskallt var det att stå o glo på dom när ingen av dom visste vad dom egentligen ville men tillslut så,efter sisådär en o en halv timma i bitande kyla....På kvällen var Jim & Zacke här o vi kollade på film,det var ett tag sen,men mysigt hade vi :)
Igår hade jag tvätt&städdag,fast egentligen har jag nog lite av det varje dag...
Idag har Emma&Nova vart här så barnen har lekt en massa,Nova har dansat i gåstolen,åh så söt han var!! Amelia har som vanligt mest glidit ikring ÖVERALLT o fingrat på typ ALLT. Hon har sovit oxå en stor del av dagen ute på altanen,för hon är så hostig så frisk luft är det enda som hjälper,så hon sov nog närmare tre timmar här på eftermiddagen tror jag. I förmiddags fick vi åka till läkaren med Amelia för hon hade nåt slags kruppanfall igårkväll...hon hostade i nästan två timmar i sträck,o så fort hon hade hostat klart så låste sig andningen på henne en stund så jag var på min vakt hela natten ifall men skulle behöva springa ut med henne,men de gav med sig tillslut. Hon kan få molipect om vi tycker att det behövs men frisk luft ger vi henne hellre,vi får se hur det går nu inatt,kraken. Dom tog en näsodling på henne oxå för att kolla lite extra eftersom hon är så himla snorig nu,stackars min lilla bebis hon skrek som bara den när dom petade henne i lilla näsan med provpinnen!! Men som plåster på såren fick hon välja ett bamsemärke,o han valde Jaaanssson så klart ;)
Nä nu ska jag gå o sova ifall det blir ännu en jobbig natt....
Lägger upp kollage på  nya fina kläderna vi köpte på mässan :)


Kommentarer
Postat av: Tess

tack för ditt svar...

kommer att använda så mycket som möjligt för att få ihop fakta... hoppas du svarar på mina sista frågor..

när du kikar i bloggar vad letar du efter?



är det något som får dej att fastna för min blogg?



tack nu ska här skrivas artikel efter detta kram

2009-04-01 @ 23:17:39
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: zacke

Va synd lilla lilla näsan! :( så söt i sina kläder fast hon är ju faktikst alltid söt! :) puss puss

2009-04-01 @ 23:27:05
URL: http://tjaclean.blogg.se/
Postat av: Emma och Nova

Hej gumman! Du jag fixade ihop din blogg lite snabbt iallafall :) Men jag gjorde bara en jättesnabb signatur så vi får fixa en annan sen :) Hoppas du tycker det ser okej ut änsålänge iallafall :) Stor kram

2009-04-02 @ 01:18:48
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

tack gumman för du tagit dej tid :) de värmer så:)

haft en bra dag då??



kram

2009-04-02 @ 16:51:59
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Elina

Ååå, va hon är söt i sin mössa :)

Ringer imorgon så ska jag komma och hälsa på er.

Massa kramar

2009-04-03 @ 00:23:06
URL: http://envisthjarta.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

Godmorgon.

allt bra idag?

Va med i tidningen idag om mitt bloggande gå in på bloggen och klicka dej till artikeln..

kul att man blivit så stor på kort tid



kram

Ps.Ha en toppen helg

2009-04-03 @ 08:16:19
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0