En perfekt semester med familjen blev det!

Ja det blev verkligen en helt perfekt semestertrip till Parken Zoo :D
Anton sa att det var den bästa semestern han nånsin haft,kul när han uppskattade det så mycket.
Vi skämde bort barnen rejält men det var det som var meningen,dom fick göra det dom ville och dom fick det dom ville ha :) 5000 gick det i helgen totalt,men dom var så glada och Amelia hade premiärtur i en karusell :D Vi såg alla djuren jättenära oxå för vi var inne i fredags runt fem en sväng o då hade det just regnat så alla djuren var ute o gottade sig i det blöta svala gräset. Vi hörde lejonhanen ryta,såg den vita tigern äta och en vanlig tiger bada,det är bara nåra av höjdpunkterna inne på Zoo :) Vi hade det verkligen jättekul på alla sätt man kan ha,en superduperfin stuga hade vi oxå :) Amelia fick tand nummer 3 oxå när vi var där. Lägger upp lite bilder på nåra av höjdpunkterna :)



Vi va väldigt nära :)



Den här lilla dvärgsilkesapan va framme o luktade på oss,men när Peter försökte klappa den så slog den efter honom :D



Den här Gibbon apan fick en liten bebis i juni :) skitsöt!



Den vita tigern fick ett koben till lunch :D dom hade knutit fast det i ett rep så 6-7 barn fick dra i repet för att tigern ska lära sig att "jaga" sin mat,barnen drog så dom var blå....men vips så släppte tigern o barnen blev liggandes i en hög på marken! hahaha!!



En sköldpadda på 80 kilo,där kan våran Martin slänga sig i väggen med sina...ja....kanske 200 gram :D



Fina fina flmingosarna :)



Värsta söta arga apan





Vi var bara en tunn glasruta från tigern :)



Anton leker på campingen på kvällen medans jag o Peter gottade oss med en varsin öl o Amelia med en äppeljuice ;)



Amelia fick minsann oxå leka :)



Morgonpromenad barfota :)



Anton klappar en get :)



Amelia var däremot rädd för geten



Badbruden



Veckans badpojke ;)



Mammas busunge!



Lyssnar på en värdelös trubadur på uteserveringen på campingen :)



Underbara barn <3







Våran fina stuga :)

Det kommer fler bilder en annan dag för dom finns i Peters telefon och han brottas just nu med taggbusken härute där dom ska borra för bergvärme ;) Så jag får lägga in dom bilderna en annan dag.

PÅ SÖNDAG DRAR VI IGEN :D

Japp då bär det av till västkusten,vi åker lördag natt...vill inte åka bil nåt mer med barnen när det är så varmt så då får dom sova i bilen på väg dit istället så vi kan köra på natten istället :)
Hundarna tar vi med oss,ska bli kul för Diva är galen i att bada,och lilla Chevelle badar mer än gärna tassarna lite grann :) Ska bli kul att åka bort lite igen,Anton följer med så jag ska ha honom itre underbara veckor nu,för nästa vecka är egentligen Jerrys men jag fick ändå ta med honom,annars hade jag inte velat åka för Anton har aldrig vart på kusten och jag minns hur kul jag tyckte det var vär jag var liten så jag vill att han ska få uppleva det :) Vi ska bo i en stuga i Strömstad i en liten by som heter Fjällbacka,jag längtar verkligen och hoppas det är fint väder oxå :)

Nä nu blir det Yatzy med Anton så fort han duschat klart sen är det natten.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Underbara bilder! =)



Vill oxå tipsa dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång första tävlingen efter "sommaruppehållet"..en där du kan vinna ett presentkort + fraktfritt från en finfin barnbutik!



http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort.html



Kika gärna in o ha en riktigt braig helg!

2009-08-14 @ 12:36:59
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Zacke

Haha va du är duktig på att rimma hehe ;) tkr du ? alla säger att jag ser jätte mkt yngre ut hihi :)

2009-08-26 @ 23:01:15
URL: http://tjaclean.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Nää nu får du faktiskt lämna facebook farmen o uppdatera lite ;)

2009-09-25 @ 14:42:52
URL: http://tjaclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0