Massor

Jag har ju inte skrivit på hundra år typ,men tänkte skriva lite av de viktigaste som har hänt iallafall. Vi har sålt 5 st valpar,Tindra har flyttat till en som ska tävla henne i agility och vi ska behålla en hundvalp,en gul liten Chevelle stannar hos oss :) Kan bara inte sälja alla för då blir de tomt här så en va vi tvungna att ha kvar.

AMELIA

Lilla snuttan....hon pratar som fasen nu,hon svär oxå tyvärr....hevla säger hon om nåt går fel,låter som jävlar dessvärre o hon säger det endast om nåt gåt åt helvete....måste verkligen börja tänka sig för vad man säger nu....annars är de massa bubbel ur munnen på henne från morron till kväll,sjunger gör hon oxå,så väcker hon mig varje morron sen dansar hon till sin sång och klappar händerna när hon sjungit klart. haha.

LILLEBROR!!

Ja min älskade lillebror släpptes idag så vi var där med den ena presenten till honom,han fyllde ju år medans han satt så då firar vi honom nu. Amelia blev glad över att träffa sin morbror igen,en hel månad har han varit borta ju. Är så skönt att han är ute igen o man kan ringa honom när man vill :) Älskade lillebror! Ska dit imorron med,då ska mamma o Johan dit oxå o vi ska lämna en present till som vi lagt ihop till :) Sen har vi ju lillasyster oxå,henne har jag köpt en jättefin present till men vet inte när vi ses så jag kan ge den,men antagligen på Amelias kalas...javisst! hon fyller ETT ÅR !!! Försöker vänja mig vid tanken men det är svårt ;) Vi har köpt en ny gåvagn för den ska han ju lasta saker i o köra runt i hela huset,sen en docka och en apa som spelar o så :)


SEMESTER :D

Ja då de ska vi hinna med en liten oxå...bara över helgen men ändå,de ska bli kul! Inte så lätt att åka bort länge med 4 hundar sen har Fröken fått ungar oxå så vi har fått letat både hundvakt och kattvakt :) Men de har löst sig,en snäll granne tittar till Fröken och bebisarna och Andreas tar Diva o hennes två valpar som ska säljas och Elina tar våran lilla Chevelle :) Tur man har så snälla vänner :)
O vart ska vi då?? Jo bara till Parken Zoo i Eskilstuna,vi har hyrt en stuga där hela helgen,så himla fina stugor hade dom!  Så vi ska knö ihop oss på 30 kvadrat haha!! Men de ska bli så mysigt o Anton vet inget än för han är hos Jerry,han vet bara att vi ska bort men inte vart :D Nä nu ska jag gå o sova för imorron är det full rulle här,jag ska packa,tvätta,städa sen ska vi lämna hundarna oxå :)



Rätt snygg bild eller hur?! Hungriga små valpar ;)



Dom turas om att knuffa på varann :) Amelia kör mer än gärna Anton men sen sätter hon sig själv där i o vrålar tills Anton kör henne ;)



Anton är snäll o hjälper mig att plocka in rendisken när jag lagar mat...men är Amelia snäll o hjälper honom av Antons blick att döma??? Nää snarare stjälper än hjälper ;) Se va sur han är på henne ;)



Hon slocknade på ett täcke på golvet :)

Kommentarer
Postat av: sofie

shit va hon växt vi måste verkligen ses när ja bara blitt frisk..blä vilken förkylning som bara blitt värre nu sista dagen... kram

2009-08-07 @ 21:11:30
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0