8 stycken ursöta valpar hittills....

Imorse gick slemproppen för Diva och förlossningsvärkarna satte igång på riktigt vid 12.40....sen vid 12.56 kom den första lilla gula tiken...sen har det ploppat ut en efter en. Trodde nyss att förlossningen var över,då hade hon 7 stycken,så jag städade ur lådan o bäddade rent o la mig med min dotter i soffan för jag har liksom inte haft tid för henne idag,precis när vi lagt oss o börjat gosa så hör jag ett smaskande i lådan o ber Peter kolla vad som händer o han bara : jaa du hon födde just den åttonde...o herregud,upp ur soffan igen,torka,väga o märka valpen det var en liten tik. 4 tikar o 4 hanar har det blivit,i blandade färger :) Lägger upp bilder när allt lugnat ner sig lite,ville bara dra lite snabbt vad som har hänt idag :)

Kommentarer
Postat av: Zacke

Åh lilla Diva!! =)

2009-06-04 @ 19:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0