BVC

Ja vi var till BVC idag o mätte o vägde vår lilla dotter, hon väger 9150 gram och är 74 cm lång! Jisses va stor hon börjar bli :) Hon har oxå äntligen fått sin första tand :)
Hon är en riktig rocker Amelia för hon dansar som en tok! Hon sitter just nu o dansar vid teven :D

STOLEN

Ja det blev den rosa o grå Britaxstolen o gud va bra hon sitter i den! Hon vinkar som en galning till alla hon ser oxå för hon ser ju mycket mer nu än vad hon gjorde i babyskyddet :)



Titta va bra hon sitter i sin nya stol

Har ingen vidare lust att skriva mer för denna dag började inge bra,jag vaknade o mådde dåligt med feber o ont i halsen,stressade iväg till BVC. Efter det messade Jerry o frågade om det hade gått bra på simskolan för Anton....ja visst faaan!!! Det började idag o det missade jag då jag huuuur mycket som helst att tänka på! Va trött jag blir! Så varje dag nu i tre veckor ska Anton gå på simskola från tio i nio till halv tio....jävla bra tid oxå måste jag säga när jag har Amelia,så vi måste upp vid kvart över 7 på mornarna om vi ska hinna....fy fan!
Imorrn är det avslutning på öppna förskolan som jag tänkte mig iväg på beroende på vädret o hur jag mår,det börjar halv 10 i lunedet med sång i kyrkan sen ska vi titta på djuren i knappfors,sen kommer brandbilen med glass till barnen mm. Emma&Nova ska med såklart för att fullända utflykten ;)
Nä nu lägger jag upp lite bilder istället.




























Kommentarer
Postat av: Caroline Ericson

Gud vilka fina bilder! / Caroline E

2009-08-14 @ 19:13:32
URL: http://www.zidoziara.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0