Ledigt

Japp nu tar jag ledigt från att vara barnmorska till Diva en stund. Ännu har inga valpar kommit,dom måste komma senast fredag för då går även övertiden ut,idag har hon varit väldigt rastlös o haft svårt att komma till ro,det sägs oxå vara ett tecken på att förlossningen närmar sig....ja men iallafall nu ska jag snart ta lite rast o åka till Linnéa o ta en kopp kaffe :) Men Peter har fått strikta restriktioner att han måste ringa så fort det händer nåt nytt med Diva för då kommer jag hem som ett skott :)



Lilla Amelia här är hon c:a 3 månader



Lilla Anton här är han c:a 4 år

MINA UNDERBARA BARN! MAMMA ÄLSKAR ER ÖVER ALLT ANNAT!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Känner igen dom dära bilderna ;)

2009-06-04 @ 15:26:58
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0