Novas dopdag idag :)

Idag är det Novas dopdag :) Hon ska döpas i Lunedskyrkan sen blir det mat och fika på 39:an. Lilla gumman då,hoppas att hennes dag blir perfekt.

HUNDVALPARNA

Växer så det knakar! Små tjocka nästan runda bebisar är det :) Men Diva har vi fått flytta ner i valprummet igår för hon vaktar sin valpar så förskräckligt att hon högg efter Peter igår,sen morrade hon så fort vi rörde oss inne i huset så nu är hon i eget rum och hon är redan lugnare nu får vi vara vid lådan o titta på dom små,hon var säkert bara stressad av alla ljud så som mobilen,dator TV barn o allt,ja det blir nog bra.  Vi har bestämt namn på dom små snuttisarna nu,vi vill ha tema Gamla bilar. Så dom ska heta Divas Hemi -- Divas Impala -- Divas Chevelle -- Divas Mustang -- Divas Fairlane
-- Divas Pontiac -- Divas Catalina -- och till sist så döpte Johan en valp.... Divas Roadrunner! Tyckte det var häftiga namn :)

AMELIA-MIN LILLA PRATKVARN

Hon bubblar om allt hela tiden....hon säger mamma o pappa eller ja snarare mama o baba :D Sen om hon ser når så pekar hon o säger edde?? Tolkar det som : är det?? Lilla gumman börjar bli stor nu. Men fortfarande inga tänder.....


STUDENTFIRANDE

Var det på schemat igår min lillasyster tog studenten...det var på tiden hon har gått i skolan i 14 år! Det blev smörgåstårta uppe hos mamma o Johan,jag tog ett par glas vin oxå :) Hon var så fin min lillasyster i sina studentkläder. Grattis igen gumman!


Nä nu ska jag sätta igång här ska hinna tvätta min bil som måsarna haft som dass,hela bilen är rappad med fågelskit! Sen ska jag hämta mitt Me&I paket som kom igår,vill ha den nya klänningen på Amelia idag på dopet,hon måste ju vara fin när hennes bästa vän ska döpas ;) Sen ska jag hinna duscha,bädda rent i valplådan o dammsuga här oxå....
Återkommer med lite bilder från dopet ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Tack igen för att ni kom och tack så himla mycket för dom fina presenterna :) Nu äntligen sover Nova, hon var trött som jag vet inte vad när vi kom hem :D Men jag tycker dagen blev kanonbra på alla sätt och vis :D Stor Kram så hörs vi imorgon :)

2009-06-06 @ 22:19:59
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0