Sammanfattning :)

Ja nu var det ju så där läääängesen igen jag skrev nåt....ska sammanfatta lite fort vad vi har pysslat med.
Vi va ju på Lasse Stefanz på logen,det var superkul! Förfestade lite hos Linnéa sen åkte vi iväg till logen.
Sen har jag hjälpt Linnéa o flytta...i värmen! Herregud vi höll på o dö av värmeslag,men mycke flabbande blev det oxå så klart. Igår var vi o köpte en pool,för det går fasen inte att vistas utomhus när det är så varmt om man inte kan svalka sig så en pool tyckte vi va bra att ha :) Endast 13000 liter går det i :D Så idag har Anton badat hela dagen verkligen,fattar inte hur han kunde för det va så kallt att det värkte i benen när man klev i. Elina var här oxå o vi solade o doppade oss lite vi med. Sen nu på kvällen hade jag Me&I party,tack till alla söta som kom hit :) Det var Sofie,Emma,Zacke,Åsa,Anette o så Liselotte våran granne,supertrevligt var det! Jag köpte en klänning,ett par tights,en mössa,o så ett varsitt hemligt plagg till mina små :) Zacke hon köpte minsann en jättefin klänning till Amelia Tack underbara! Föresten förra veckan fick Amelia en body av Jim&Zacke oxå me Rolling Stones på,super söt till hennes jeanskjol med tyll på,men det har vart för varmt att använda den nu tyvär för den är långärmad men nu ska det bli svalare så då åker den på så lovar jag att lägga upp en bild på rockbruden sen när hon har den på sig ;)
Amelia hoppade tydligen inte över att krypa traditionellt för nu gör hon det o jädrans vad hon kommer över golvet!  Tror hon kommer gå oxå innan sin ettårsdag för gud va stabil hon har blivit,man kan hålla henne i bara en hand korta stunder så knallar hon på breve,duktiga lilla snuttan!Fortfarande inga tänder men nu ser man dom genom skinnet på framsidan tandköttet så dom ploppar nog upp snart får vi hoppas för hon har ont,feber o otrevliga blöjor. Nyss kom Anton upp o sa att han inte kunde sova,nä tror jag det kraken har ju bränt upp sig i solen idag fast att jag har smörjt o smörjt men han har ju badat hela tiden,men den är vattenfast solkrämen men den hann väl inte torka innan han hoppade i poolen igen kan jag tro för han for ju i o ur som en jojjo,men nu fick han alvedon så förhoppningsvis släpper det lite så han kan sova för han ska på utflykt imorron med skolan till Lunedet så de vore ju synd om han var trött då.

HUNDVALPAR??

Ja var är dom??? Hon har gått över tiden nu om hon tog sig vid första parningen o de tror vi att hon gjorde för andra gången så var hon så arg o ville inte alls samma som pappa Enzo så man skulle kunna säga att hon blev våldtagen då lilla Diva. Hon har haft förvärkar till o från men sen stannar dom av så är hon pigg igen...jaja dom kommer väl när vi minst anar det.
Nä jag slänger upp nåra bilder sen är det natten för min del.



Tar en sväng me mamma :)



Så skoj att sitta i gräset!



Anton o jag hoppar studsmatta :) Han tjatar jämt om att man ska hoppa med honom men jag är helt slut efter en kvart där uppe! Haha

Återkommer en anna dag med bilder från Lasse Stefanz- trodde du jag skull strunta i att hämnas på dig nu Linnéa?? näää då sen har du ju blekt håret oxå......moohahahahaaa!

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Vilka underbart fina barn du har!

2009-06-01 @ 23:45:46
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0