Snart är det dags :D

Ja nu har det satt igång på Diva,hon ligger i värkar till o från sen har tempen sjunkit till 36.4,sen kommer den att höjas betydligt igen o då sätter dom riktiga värkarna igång. Hon tittar på mig med en ängslig blick o följer varje steg jag tar med blicken,bäst trivs hon om jag sitter med henne i hennes stora nybäddade valplåda,lilla snuttan då. Jag tog med henne in i duschen förut o det tyckte hon var skönt hon la sig ner o bara njöt när jag tvättade henne. Peter stannade hemma idag för jag känner mig helt skärrad för det här,klarar inte att ha bägge barnen själv om det skulle hända nåt med Diva,för då bryter jag ihop så det var bättre att han tog semester,han tog ledigt resten av veckan nu. Så inatt borde dom små knytten komma :) Håll tummarna för att allt går bra med Diva nu för jag oroar mig till döds snart......
Återkommer om det händer nåt mer.

Kommentarer
Postat av: Zacke

Åh Diva ! Ja o jim håller tummarna här hemma!! PUSSPUSS

2009-06-02 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0