Barnmat

Amelias mat tog slut i förrgår så jag köpte en burk från semper till henne eftersom jag inte orkade stå o laga nåt till henne när jag är sjuk...spagetti&köttfärssås köpte jag....o tro inte att hon åt det!! Så det var bara att ställa sig o laga mat till henne igårkväll,Lax&potatis o sen Nötkött,potatis o morötter stog det på menyn,det blev mat för 22 dagar så nu klarar hon sig men så fort jag är piggare ska jag göra kyckling oxå för de gillar hon! Sen gjorde jag fruktmos på exotiska frukter det var poppis!
Jag mår inge bra alls,Peter fick komma hem tidigare från jobbet igår för jag orkade inte ens vara uppe o idag är hon oxå hemma,de enda jag ska göra idag är mat sen ska jag bara vila mig.
Imorgon ska vi åka o titta på en hane vi kanske ska para Diva med,det är Peters hund så det blir Peters jobb med dessa små djävular om de blir nåra. Jag ska ju låta para Tindra sen när hon löper men dom valparna som hon får är inte särskilt krävande om man jämför med dom som Diva kanske kommer få.
Tänk Tindras små söta valpar,inte större än kattungar :)
Igårkväll badade våra små tillsammans,tror bägge två tyckte det var lika kul för HELA badrummet var dyngsurt!
Kul när dom kan bada ihop tycker jag,för jag minns när jag var liten att jag tyckte de va skoj att bada med mina småsyskon :) Anton är så go med Amelia jämt,han är så mån om henne,han har med henne i sitt rum,han ger henne juice o välling,han visar gärna upp henne för alla han känner o leker med henne varje dag o Amelia gillar det kan jag säga för hon skiner som en sol när Anton kommer nära henne :) Älskar att se dom vara tillsammans! Nä nu ska jag gå o vila lite så jag blir frisk nångång.....






Hon är precis överallt nu för tiden!! Man kan hitta henne på dom mest märkliga ställen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0