Dåligt med uppdatering

Jag vet....det var ett tag sen nu men vi har haft mycke att göra,vi har vart på IKEA o inhandlat nästan allt nytt till vardagsrummet :D Sen har vi umgåtts väldigt mycket med våra underbara vänner Emma,Nova & Per :) Riktigt trevligt har vi tillsammans med dom!
På IKEA blev det allt i rött till badrummet,till vardagsrummet: soffbord,vägghyllor,bord till akvariet,tavelramar,soffkuddar,gardiner,blommor,vägghyllor,matta o lite mer småplock,blev även en säng o ett sängbord till Antons rum o nya gardiner till köket,så himla fint blev de här hemma nu! Jag är jättenöjd,fast nu vill jag måla om oxå i vardagsrummet men det får jag ta efter jag gjort Antons rum. Det är typ vad som har hänt sen jag skrev sist,jo sen var jag ju på ljusparty hos Åsa oxå förra veckan,blev lite fler ljus-man får aldrig för mycket!
Imorgon kommer Emma&Nova hit så flickorna kan få leka lite,de gillar dom :)
Ikväll blir det nog en bra film o lite mys med Älskling,vi kollade på Gravedancers igår o fy faaan rent ut sagt vad rädd jag var!! Så för er som gillar skräckfilm o inte har sett den kan jag varmt rekommendera den!! Usch o fy vilken läskig film!
Amelia har haft en sovdag idag,inte mig emot såklart,men de känns lite konstigt bara,hon har bara vart vaken o ätit o lekt en liten stund sen somnat igen men det behöver hon nog efter att hon var sjuk.
Anton har bosatt sig i sitt nya rum så han ser man inte röken av ens.


Barnkläder....
Jaa vårnyheterna dom bara strömmar in på alla websidor,vet inte hur mycket pengar jag skulle behöva ha för att kunna köpa allt jag vill ha till barnen!! Nåväl,min plånbok är ganska tunn just nu så jag får nöja mig med lite av allt snyggt som finns,på listan till Anton står en tröja/jacka från Plastisock och ett par Pumaskor,på Amelias lista finns en hel del b.l.a Kalastunika från Me&I,velourbyxor,Batwing tröja från Plastisock oså lite nya Lindexbodys förstås ;)



Bjuder på lite pappa-barn bilder oxå ;)

Anton har kommit på att han inte vill bli fotograferad nåt mer,kanske fick han nog när vi skulle ta dopkorten?? Jag vet inte men hoppas att han slutar upp med det snart för jag gillar verkligen att fota mina Änglar!
Nä nu ska jag byta blöja på Amelia sen är de dags för gröt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0