Har verkligen haft fullt upp :D

Jag har haft fullt upp så därför har jag inte skrivit nåt på ett tag. I fredags var det ju babycafé med Emma&Nova,det tyckte barnen om :) Amelia gillade sångstunden starkt,jag ammade hanne efteråt sen somnade hon så gott,jag väckte henne efter drgt en timme för jag ville att hon skulle få leka lite mer o sen äta mat innan vi skulle gå. Vi gick lite i affärerna efteråt som vanligt :) Hittade en body till Amelia,värsta rockig va den o Emma hittade lite rock outfits till lilla Nova oxå,det är rätt kul med Emma o mig för vi har inte känt varann mer än en vecka tillbaka o vi har verkligen samma klädsmak till våra barn för vi har en massa kläder lika till våra barn både sånt som passar o sånt som är urväxt :) Efter stan åkte vi buss hem till mig o barnen lekte vidare o vi pratade o hade trevligt,Anton kom oxå en stund för Jerry jobbade till kvart över nio på kvällen. På kvällen kom Zacke o Jim för vi skulle se på säsongsstarten av Singing Bee :) Per kom oxå för att hämta sin lilla familj men stannade han oxå,kul när Peter har nån att tala med :) Så bror o Zacke stannade o tittade klart på singing Bee sen åkte dom hem men Emma,Per & lilla Nova stanade till småtimmarna :) Vi åt pizza o pratade en massa,barnen sov sen länge tillbaka :) Dom åkte hem runt två nångång,trevligt hade vi det iallafall :)
Igår var vi på 2-årskalas,Tim alias gummimannen blir stor! Sen på kvällen kom mamma o Johan o stannade tills elva när jag körde dom till Woodys,trevligt att det alltid är full rulle här hemma :D Idag ska jag o Emma ta med oss barnen o åka in till örebro på lite shopping :) Ska bli skoj! Måste nog sätta fart här för vi ska åka runt elva...jag återkommer med bilder från örebroresan ikväll :)



Söndagsmys med pappa i soffan:) Kläderna har pappa Peter valt..kolla trycket på bodyn så förstår ni som känner honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0