Heldag med Emma & Nova

Ja det är vad vi har haft för oss idag. Emma & Nova kom redan vid halv 12,barnen har lekt en massa o dom har verkligen roligt ihop precis som jag o Emma :) Dom har sovit samtidigt o ätit samtidigt hela dagen nästan. Jag o Emma åt pannbiff m. potatis o sås som jag gjorde på havremjölk så Emma skulle kunna äta hon med,det var faktiskt gott :)  Vid halv åtta eller nåt kom Per för att hämta dom men han stannade på kaffe så dom åkte inte förens vid 20 över nio,o då hann jag bara amma Amelia sen somnade hon för natten,helt slut efter en dag med sin lilla bästis. Imorron ska vi till öppna förskolan igen med barnen det ska bli så kul,o på fredag ska vi på babycafé,så himla roligt är det att vara där för man ser verkligen på både Nova o Amelia att dom gillar det :)
Var ju hos veterinären med Diesel igår,o han har urinvägsinfektion,så nu äter han medicin,hoppas att han blir bätter snart o slipper ha ont :(




Nova fick låna en av Amelias bodys för hon blötte ner sina fyra ombyten :)
Färgkombinationen var väl inte den bästa men hon blev ju torr o ren iallafall :)



Älskade unge!

(Amelia är typ jämt suddig på bild för hon KAN INTE ligga still!)

Kommentarer
Postat av: Tess

låter som ni har fullspäckat schema imorgon..

några roliga planer inför helgen då

2009-03-05 @ 00:09:08
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: madde

åh har du två skogisar,de är så fina.jag brukar åka på kattutställningar och tycker de är så fina,men main coon är riktigt fina.

tyvärr får ju raskatter oftare problem med hjärta och njurar*men de är så mysiga

haft en bra kväll?

2009-03-05 @ 00:34:48
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: madde

fröken sverige var fint,diesel med*ja jag ställer en av mina,ska faktiskt till norge 2-3 maj,måste ha ett från utlandet så han bli ip international premier.man kan fynda mkt kattgrejer på utställningar,det är låga priser

göra idag då?

2009-03-05 @ 08:01:56
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0