Kollektiv

Det vore bättre om min o Emmas lilla familj skulle bilda ett kollektivboende :D För vi ses så mycket så det skulle bli billigare o slippa åka till varann :D Nä då de va mest ett skämt,men vi ses verkligen varje dag,o har alltid lika trevligt,hon tycker mina barn är så fina o goa o de gör mig glad :) Att nån säger så om dom gör mig verkligen lycklg! Jag verkligen älskar lilla Nova oxå,den lilla solstrålen! Hon somnar med ett leende o vaknar med ett leende!! Goa unge!! O Amelia o Nova är verkligen bästisar!! Dom leker så fint jämt,o lilla Anton han är med lite på ett hörn men tackar inte nej till att mysa lite med Emma i soffan ;) Han är så go när han kryper intill nån sådär,o han sa till mig att han tycket mycket om Emma,så akta dig Zacke!! du håller på att bli brädad ;)
Det känns så kul att jag har träffat nån som jag kommer så bra överens med,o som har en karl som oxå kan vara lite social o dricka kaffe o prata oså,sen att dom har en liten som kan leka med Amelia är bara ännu bättre. Jag är verkligen glad att jag träffade dig Emma :)
Idag kommer Carro oxå en sväng tror jag,det var bra längesen nu känns det som,saknar dig gumman! Sen till helgen ska vi äta hos bror o Zacke,de ska bli trevligt,himla rart av dom att bjuda oss på mat,men det börjar bli dags att bjuda igen för dom nu ;)
Amelia har vart jättesjuk oxå :( hon kräktes ner hela köket o hade 39.8 i feber :( men nu efter ett par dagar är hon bättre,dom sa till mig på BVC att jag skulle helamma henne medans hon var sjuk o de trodde jag inte att hon skulle hålla sig mätt på men de gjorde hon kanske därför hon redan är bättre. Men idag ska hon få lite mat faktiskt,för blöjorna innehåller allt annat än trevliga saker när hon bara har ätit bröstmjölk o nån enstaka DL välling då o då.
Idag efter jag har hämtat Anton på skolan ska jag hämta Emma o Nova för vi ska laga kinamat här idag :) Ska bli gott.
Sen måste jag få tag på nåra av mina vänner oxå för sakerna från Partylite har kommit :D så nu luktar det supergott här hemma,jag fick 13 paket med teljus...så nu klarar jag mig ett tag :) Nä nu ska jag göra mig iordning lite för jag ska hämta Anton snart :)



Spelar TV spel :)

Kommentarer
Postat av: Zacke

haha ja nu får jag se upp ;) Gud va fina kläder dom hade på sig på bilden! =) Så söta så! =) PUSS

2009-03-11 @ 15:05:05
URL: http://tjaclean.blogg.se/
Postat av: Emma och Nova

Åh va fina saker du skrivit om mig och min lilla familj, blir ju alldeles rörd jue. Tycker om att umgås med dig också och det var längsen jag hade så roligt hela tiden :D Känns som vi kännt varandra väldigt länge redan :D Vilken tur i oturen att Disel behövde ny frilla :D Ses imorgon igen. Dags för natten här, Nova somnade efter mycket om och men och verkar sova väldigt gott nu :) Kram

2009-03-11 @ 23:30:17
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0