Öppna förskolan o bad i diskhon

Vi åkte med Peter till jobbet imorse o väntade på Emma & Nova där för vi skulle till öppna förskolan med våra små idag igen :) Det är så kul där o de tycker verkligen barnen oxå,både jag o Amelia hade mat med oss o Emma oxå så vi åt där o sen vid två då gick Amelia o jag för Emma skulle stanna på föräldragrupp o laga barnmat. Vi gick till Electrolux o sen vidare till kronhallen för att köpa blöjor sen körde Peter mig till Jim & Zacke,Amelia låg i sängen o kollade på TV o åt chips med Jim,de gillade hon medans Zacke kraken fick platta mitt hår. Vi passade på att hälsa på tant Märta en stund oxå när vi ändå var i närheten,hon blir ju så glad av att träffa barnen,hon pussade så mycket på Amelia att hon somnade till slut,hon var ju trött redan när vi kom dit för hon sov inte så länge efter öppna förskolan. Vid halv sju kom Peter o hämtade oss så då åkte vi hem o sen kom Emma,Per & lilla Nova hit o drack lite kaffe :)
Det är nu vi kommer till bad i diskhon...Amelia låg nakenfis på sitt täcke ( Nova låg en bra bit ifrån som tur var) hon låg där o lekte o diskuterade som hon alltid gör...men hon bajsade oxå när vi inte såg det!! Hon brukar jämt jämra sig o ha sig när hon bajsar men de hade hon inte gjort nu...så inte förens när hon rullade runt i det så upptäckte vi det! Sen bara skrek jag av skratt,plockade upp mitt barn på ett lustigt sett,hon hade bara bajs på benen o i rumpan men jag höll henne under nacken o sen bara i fötterna o ut me henne i diskhon,o väl där i så blötte hon ner halva köket!!
Imorrn blir det babycafé med Emma&Nova,vi ska ses vid 9  utanför,det är sångstund då oxå de ska bli kul för Amelia älskar när man sjunger för henne,ska åka bussen ham vid tre för Anton kommer en sväng fast han ska till Jerry senare när Jerry slutat jobbet,jag får honom på söndag för Jerrys skyrre byrre chef har satt upp Jerry på att jobba nästa helg, o det är hans Antonhelg,så istället får jag ta honom senare nu o sen byter vi nästa söndag igen,jaja de blir bra iallafall! Lägger upp några färska bilder.



Det är skoj på öppna förskola för man kan leka lejon där!



Bäst att ha Amelia på säkert avstånd från Nova för hon vevar ju så med alla leksaker....



Bästa vänner <3



Fast man blir trött oxå.....



"Jag vill nog gå hem nu mamma" ser de ut som hon tänker



Gissa om det blev blött i köket?! Kolla hennes vänsterarm!

Kommentarer
Postat av: madde

haha riktigt med sving i armen*l

babycafe vad e det?

2009-03-06 @ 00:17:41
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Tess

hehe vilken sötnos :)

hoppas ni får de bra på dopet.

själv åker vi till förkolan nu

2009-03-06 @ 08:53:13
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: sofie

HAHAHAHAA..... ja ser framför mig hehehehehe...

2009-03-06 @ 09:58:57
Postat av: madde

kolla de söta tavlorna på min blogg idag;)

2009-03-06 @ 12:02:08
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Gud så söt hon är lilla pott<3 Moster älskar dig så<3

2009-03-06 @ 14:11:33
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0